Monday, October 22, 2018

PROMO HEBAT COWAY : Tips Pastikan Penapis Air Anda Berkualiti.

Pelbagai  jenama terdapat di pasaran kini. Masing-masing dengan pelbagai tawaran dan promosi yang gempak dan sangat menarik. Dari harga yang mahal sehinggalah yang murah dan mampu milik. 

Namun sebelum anda terjerat dan terpedaya dengan tawaran-tawaran menarik tersebut, saya berikan sedikit tips penting untuk memastikan PENAPIS AIR yang anda pilih adalan yang berkualiti.



WQA atau Water Quality Association merupakan satu badan bebas yang sangat terkenal dalam mengkaji kualiti ketulenan air di serata dunia sejak tahun 1974.

Saban tahun dan dari masa ke semasa..pengeluar-pengeluar penapis air yang terkenal dan berkualiti akan menghantar model-model baru keluaran mereka masing-masing untuk dinilai oleh WQA untuk diberikan pengiktirafan. Daripada pengiktirafan inilah dapat diketahui jenama-jenama yang betul-betul berkualiti memenuhi standard yang telah ditetapkan. 

Klik SINI untuk melihat sijil-sijil yang telah dianugerahkan kepada COWAY. Terdapat Lapan (8) anugerah yang berjaya diperolehi oleh COWAY.  

Masukkan jenama-jenama lain DI SINI dan klik SEARCH dan lihatlah sendiri bagaimana jenama-jenama yang biasa kita dengar di radio dan TV hanya gempak dengan PROMOSI tapi dari segi kualiti/pengikitrafan agak terkebelakang.

Sekiranya maklumat ini kurang menyakinkan anda...saya sertakan lagi satu perkara yang pastinya akan mengubah pandangan anda...khusus sekiranya anda benar-benar mementingkan kesucian.


COWAY telah mendapat sijil HALAL sejak tahun 2009 lagi. Tahun tersebut COWAY telah membawa wakil dan pegawai-pegawai JAKIM ke kilang COWAY di KOREA untuk melihat sendiri dan menguji bahan-bahan yang digunakan dalam pembuatan penapis-penapis dan segala peralatan mesin-mesin penapis air, udara dan pelbagai lagi produk COWAY.

Hasil lawatan dan penyelidikan yang JAKIM lakukan..akhirnya mereka berpuas hati sepenuhnya dengan kesucian produk-produk COWAY. Sehingga kini setiap tahun JAKIM tidak pernah mengetepikan dan kekal mengiktiraf KEHALALAN produk keluaran COWAY. 

Klik SINI untuk meyemak status HALAL produk yang anda gunakan.

Jadi sekarang tahulah anda mana satu kaca dan mana yang permata. Tepuk dada tanya..





No comments: