Tuesday, December 11, 2018

PROMO HEBAT COWAY : LOMBOK 2

Teknologi pintar serta rekabentuk yang menarik berupaya memastikan udara sentiasa segar dan menyenangkan.


Apa yang istimewanya ialah LOMBOK 2 bukan setakat mampu menapis kotoran dan habuk di udara tetapi juga bahan-bahan kimia yang bebas berterbangan dalam rumah anda.

Contohnya: Kita ketepikan dahulu soal kotoran fizikal nyata boleh dilihat dengan mata seperti habuk, asap dan sebagainya yang sudah sememangnya dapat dibersihkan.

Sebenarnya dalam rumah anda dipenuhi dengan pelbagai bahan kimia yang bebas bergerak di udara. Anda mungkin tidak pernah terfikir sebelum ini...cecair pengilat lantai, pencuci pinggan, sabuh basuh, racun nyamuk dll itu semuanya membebaskan racun kepada sistem badan anda.

Udara yang terbebas daripada bahan-bahan inilah yang menyebabkan kualiti udara di dalam rumah anda terkadang lebih teruk daripada udara di luar rumah yang di kelilingi dengan tumbuh-tumbuhan sebagai penyegar semulajadi.

Di sinilah LOMBOK 2 memainkan peranan yang sangat penting dalam membersih dan menegembalikan ketulinan udara anda. Dengan 6 peringkat tapisan tiada lagi yang mampu terlepas daripada kehebatan LOMBOK 2 ini.

Berupaya membersihkan udara seluas 1600kps (sqft)
Anti Bau (Hapak, bau rokok dll)
Kipas Turbo
Jimat tenaga
Menghasilkan Ion - ion yang menyihatkan
Anti Virus Influenza (Teknologi Tapisan RBD Plasma)
Dapat mengesan tahap pencemaran (Lampu Indikator Berubah)
Sangat mudah untuk digunakan
Senyap

6 PERINGKAT TAPISAN







No comments: